Przeglądaj po kategorii

Warunki i zasady

Wprowadzenie

Poniższe warunki obowiązują podczas korzystania z naszej strony internetowej Oziway.com i wszelkich odpowiednich stron internetowych wykorzystywanych do prezentacji ofert zamieszczonych przez sprzedawców, obecnie należą do nich:

  • Oziway.cn
  • Oziway.com.co
  • Oziway.com.au
  • Oziway.pl
  • Oziway.ru
  • Oziway.in
  • Oziway.id

Uzyskując dostęp lub korzystając z naszych stron internetowych w jakikolwiek sposób, zgadzasz się przestrzegać naszych zasad i warunków.

1. definicje pojęć

1.1. Ty i Twoje i Twoje są odniesieniami do Ciebie osoba uzyskujący dostęp do naszych stron internetowych.

My, my, nasze i Oziway są odniesienia do Oziway, poziom 18, 123 Eagle Street, Brisbane City, Queensland 4000, Australia. Adres email: info@oziway.com

1.2. Sprzedawca jest użytkownikiem zamieszczającym produkt lub usługę na sprzedaż lub reklamującym potrzebę ukończenia zadania przez użytkownika, znalezienia kontaktu służbowego lub wypełnienia oferty pracy.

W większości przypadków będzie to podmiot zewnętrzny, z wyjątkiem sytuacji, gdy transakcja odbywa się za.

W przypadku transakcji z metodą płatności online termin sprzedawca jest odniesieniem do: Infocon sp. z o.o, ul. Koscierzynska 7 (street), Wroclaw, Poland

1.3. Kupujący jest użytkownikiem, który decyduje się na zakup oferowanych produktów/usług lub odpowiedzieć na zapotrzebowanie na platformie. Oziway to platforma, która pozwala użytkownikom oferować, sprzedawać i kupować prawie wszystko w różnych walutach i lokalizacjach. Rzeczywista umowa sprzedaży jest bezpośrednio między sprzedawcą a nabywcą. Zgodnie z pkt 1,2 sprzedawca zawsze odwołuje się do Infocon Sp. z o.o., jeżeli płatność za produkt lub usługę należy dokonać online.

2.

Nasze strony internetowe

2.1. Informacje, treści i materiały dostępne na tych stronach będą się różnić od czasu do czasu bez powiadomienia. Dzieje się tak dlatego, że strony internetowe są rynkiem, na którym sprzedający stale zamieszczają produkty i usługi na sprzedaż i gdzie mogą również zamieszczać informacje o swoich potrzebach (dla potencjalnych klientów biznesowych, zadań lub stanowisk pracy.

2,2.Informacje dostępne na stronach internetowych również będą się różnić od czasu do czasu bez uprzedzenia, ponieważ robimy zmiany w celu zapewnienia, że strona jest jak najbardziej aktualna.

2,3.Strony internetowe składają się z:

  • I) oziway.com - Główną stroną docelową sklepu, a także sprzedawców i promotorów. Na Oziway.com po zalogowaniu, jest pulpit nawigacyjny używany przez sprzedawców do publikowania produktów, a przez promotorów, aby umożliwić i zoptymalizować swoje strony internetowe.
  • II
  • Krajowa strona sklepu strony przednie, jak oziway.com.au-interfejs sklepu dla klientów australijskich, oziway.cn dla chińskich klientów i tak dalej (różne kraje mają różne domeny).
  • III) oziway.com/network/
  • (dawniej Oziway.net)-pulpit nawigacyjny firmy dla sprzedawców i promotorów.

    2,4.Więcej o tym, jak działają te witryny, jest dostępne pod linkiem pomoc u dołu tej strony..

    2,5.Dążymy do tego, aby strony internetowe były dostępne przez cały czas, jednak nie możemy tego zagwarantować lub że będą wolne od błędów i nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek problemy, które mogą spowodować.

    2,6.Nie wolno ingerować w funkcjonowanie naszych stron internetowych ani nie obchodzić zabezpieczeń na stronie, manipulować lub włamać się do, lub w inny sposób próbować zakłócić nasz system komputerowy, serwer, Strona internetowa, router lub innego urządzenia podłączonego do Internetu lub usługi. Nie wolno korzystać ze strony internetowej w celu uzyskania nieautoryzowanego dostępu do jakiegokolwiek innego systemu komputerowego lub strony internetowej.

    2,7.Nasza strona internetowa jest przeznaczona wyłącznie do użytku osobistego lub komercyjnego (które musi być rozsądne i nie obraźliwe, obraźliwe lub naruszające jakiekolwiek prawo lub porządek). Zabronione jest uzyskiwanie dostępu, wykorzystywanie lub kopiowanie jakichkolwiek materiałów lub informacji na tej stronie w celach niezgodnych z prawem..

    3.

    Informacje o Tobie

    3.1. W przypadku, gdy zażądaliśmy od Ciebie informacji, wyrażasz zgodę na dostarczenie nam dokładnych i pełnych informacji.

    3,2.Upoważniasz nas do wykorzystywania, przechowywania lub w inny sposób przetwarzania Twoich danych osobowych w celu umożliwienia nam lub stronom trzecim dostarczenia towarów i usług do Ciebie i dla celów marketingowych ("cel"). Cel może obejmować ujawnienie Twoich danych osobowych wybranym stronom trzecim, w przypadku gdy uważamy, że towary lub usługi oferowane przez takie osoby trzecie mogą być interesujące dla Państwa lub gdy jest to wymagane przez prawo lub w celu dostarczenia towarów lub usług do y Ou. I przykładem tego jest dostarczanie danych osobowych sprzedawcy, który musi wysłać zamówiony produkt, lub firmie transportowej, która musi dostarczyć te towary do Ciebie.

    3,3.Użytkownik ma prawo do przeglądania i modyfikowania danych osobowych, które przechowujemy. Jest to dostępne w panelu Business Dashboard.

    4.

    Dla kupujących

    4.1. Proszę wziąć pod uwagę wqho kupujesz od. Jeśli transakcja jest z płatności w trybie offline, kupujesz od podmiotu zewnętrznego, którego dane kontaktowe są wyświetlane na stronie sprzedawcy. Jeśli kupujesz z płatności online Oziway formalnie jest sprzedawcą. Jesteśmy Marketplace prezentując oferty wymienione przez sprzedawców. Kiedy zdecydujesz się na zakup, zawierasz prawnie wiążącą umowę ze sprzedawcą, aby zakupić przedmiot, gdy zobowiązujesz się do zakupu przedmiotu.

    4,2.Użytkownik jest odpowiedzialny za przeczytanie pełnego przedmiotu aukcji przed podjęciem zobowiązania do zakupu produktu lub usługi.

    4,3.Nie przetransferujemy prawa własności towarów od sprzedawcy do kupującego.

    4,4.Wybierając sprzedawców z najlepszą historią opinii, zwiększasz swoje szanse na pozytywne doświadczenia transakcyjne.

    4,5.Istnieje możliwość nieudanej transakcji. To dlatego, że może istnieć sprzedawca, który nie szanuje warunków transakcji. Z tego powodu, chyba że wiesz, kto kupuje od (z poprzedniego doświadczenia), prosimy o podjęcie wszelkich niezbędnych środków ostrożności, które normalnie podjąć przy zakupie online od nieznanego partnera. Ponadto, zgłoszenia takich sporów do nas za pomocą formularza na stronie kontaktowej, link znajduje się na dole tej strony, dzięki czemu możemy podjąć odpowiednie działania w rozwiązywaniu sporu transakcji.

    4,6.Chociaż możemy pomóc w rozwiązywaniu sporów za pośrednictwem różnych programów, Oziway nie ma kontroli i nie gwarantuje istnienia, jakości, bezpieczeństwa lub legalności przedmiotów reklamowanych; prawdziwości lub dokładności treści lub aukcji użytkownika; możliwość sprzedawania przedmiotów przez sprzedawców; lub że sprzedawca faktycznie ukończy transakcję.

    4,7.W celu zwiększenia bezpieczeństwa dla wszystkich stron, staramy się zapewnić, że transakcje zostaną pomyślnie zakończone. Oferujemy sposób zgłaszania przez sprzedawców i kupujących żadnych złych doświadczeń, które mogą mieć podczas kupowania lub sprzedawania na Oziway. Opinie te są następnie publicznie dostępne dla innych, aby zobaczyć. Ponieważ konta są weryfikowane podczas instalacji, to wil być trudne dla nieuczciwa użytkownika do konfiguracji drugiego konta.

    4,8.W niektórych przypadkach możemy udostępnić produkty bezpośrednio od nas, Oziway jako sprzedawca. W takim przypadku możemy dokonać dostępny Ferrero payument gasteway, gdzie będzie zapłacić nam bezpośrednio i Weźmy odpowiedzialność za transakcję zgodnie z wymogami prawa.

    5.

    Polityka zwrotów i Polityka zwrotów.

    5,1.Jeśli kupujący musi zwrócić produkt lub usługę, należy skontaktować się ze sprzedawcą, który zakupił towar z.

    5,2.W przypadku towarów opłacanych w trybie offline (poza systemem Oziway) sprzedawca jest podmiotem zewnętrznym. Prosimy o bezpośredni kontakt ze sprzedawcą.

    Jest to osoba lub firma, która sprzedała Ci produkt lub usługę, poza systemem Oziway.

    Informacje kontaktowe do nich są dostępne na stronie elementu lub na pulpicie nawigacyjnym moje zamówienia (przejdź do szczegółów zamówienia, aby zobaczyć informacje kontaktowe sprzedawcy).

    5,3.W przypadku przedmiotów opłacanych online (płatnych online za pomocą naszych bramek płatniczych) jesteśmy sprzedawcą Oziway.

    W przypadku przedmiotów zakupionych od sprzedawcy Oziway:

    - usługi nie podlegają zwrotowi, chyba że usługa nie została wykonana. Proszę napisać do nas w ciągu 10 dni od zakupu, aby wyjaśnić, co nie zostało zrobione, tak, że możemy rozwiązać spór z dostawcą usług i albo upewnić się, że robi, lub zwrócić płatności.

    -produkty cyfrowe nie podlegają zwrotowi, chyba że link do pobrania nie działa. Prosimy napisać do nas w ciągu 10 dni roboczych od zakupu, abyśmy mogli zweryfikować i dostarczyć produkt. OJeśli masz jakiekolwiek inne problemy z produktem, poinformuj nas o tym, abyśmy mogli resdolve dispuite z dostawcą produktów cyfrowych.

    -dla produktów fizycznych, napisz do nas za pomocą/zwroty i zwroty/moduł w pulpicie nawigacyjnym,/formularz kontaktowy/, wewnętrzny/Messenger/moduł, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail na stronie kontakt), aby wyjaśnić problem z elementem.

    5,4.Szanujemy standardowe warunki gwarancji w Twoim kraju, w ramach zestawu warunków opisanych poniżej:

    Generalnie oznacza to:

    a) okres do 2 lat od daty zakupu wad produktu lub zgodnie z wymogami ustawodawstwa kraju.

    btermin TP 10 dni zwrotu polityki, lub zgodnie z wymogami ustawodawstwa kraju dla bezwarunkowych zwrotów.

    cbezwarunkowy zwrot, jeśli produkt nie dotrze w ciągu 30 dni od daty zakupu (o ile nie podano inaczej na karcie produktu lub module realizacji transakcji, zwłaszcza w przypadku zakupów międzynarodowych) lub zgodnie z wymogami ustawodawstwa kraju.

    5,5.Po uzgodnieniu refundacji otrzymasz kredyt na saldo portfela Oziway w cenie produktu (z wyłączeniem wszelkich opłat transportowych, podatkowych lub celnych, które mogą powstać, gdy produkt jest dostarczany z lub z powrotem do nas). Kredyt ten może zostać wykorzystany do dokonania kolejnego zakupu lub żądania wypłaty na Twoje osobiste konto bankowe, WeChat lub PayPal..

    5,6.Należy pamiętać, że nasza gwarancja nie obejmuje normalnego użytkowania produktu (zużycie).

    5,7.Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy zwrócić produkt (w tym samym stanie, w którym został otrzymany, w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnym receit) na własny koszt na adres sprzedającego (będziemy wysyłać instrukcje, gdzie i jak wysłać za pomocą th wewnętrznego systemu obsługi wiadomości), w którym produkt będzie poddany analizie.

    5,8.Po pomyślnym zakwalifikowaniu się do zwrotu, kredyt zostanie dodany do salda portfela.

    5,9.Jeśli istnieją jakiekolwiek problemy, które mamy z kwalifikacji, skontaktujemy się z Tobą, aby uzyskać więcej informacji i kontynuować proces. Będziemy mieć produkt analizowane w ciągu 5 dni roboczych po otrzymaniu zwróconego produktu i skontaktujemy się z Tobą w/Internal Messenger module/. Otrzymasz alert na e-mail, że wiadomość czeka na Ciebie w module Messenger.

    6.

    Dla sprzedawców

    6.1. Możesz zamieścić swoją ofertę, pod warunkiem że nie są one nielegalne w Australii, Polsce (UE) lub w kraju, w którym mieszkasz.

    6,2.Nie będziesz publikować, zamieszczać ani przesyłać treści lub przedmiotów w nieodpowiednich kategoriach lub obszarach na naszych stronach..

    6,3.Użytkownik nie będzie naruszać ani obchodzić żadnych przepisów prawa, praw osób trzecich ani naszych systemów lub polityk.

    6,4.Nie będziesz korzystać z naszych usług, jeśli nie jesteś w stanie utworzyć prawnie wiążących umów, lub czasowo lub w nieskończoność zawieszone z korzystania z naszych witryn, usług, aplikacji lub narzędzi.

    6,5.Użytkownik nie będzie mógł dostarczać produktów lub usług oferowanych przez użytkownika, chyba że użytkownik ma ważny powód, na przykład, kupujący nie przestrzega opublikowanych warunków w aukcji lub nie może skontaktować się z nabywcą.

    6,6.Nie będziesz publikować fałszywych, niedokładnych, mylących, zwodniczych, zniesławiających lub oszczerczych treści..

    6,7.Użytkownik nie podejmie żadnych działań, które mogą osłabić Opinie lub systemy ocen.

    6,8.Nie będziesz rozpowszechniać ani publikować spamu, niechcianych lub masowych wiadomości elektronicznych, łańcuszków lub piramid.

    6,9.Użytkownik nie będzie rozpowszechniać wirusów ani żadnych innych technologii, które mogą zaszkodzić Oziway lub interesom lub własności użytkowników.

    6,10.Użytkownik nie będzie ingerować w działanie naszych usług.

    6,11.Nie będziesz oferować treści jako sprzedawca, który nie należy do Ciebie lub nie będzie należeć do Ciebie w czasie, gdy musi być dostarczony.

    6,12.Użytkownik nie będzie naruszał praw autorskich, znaków towarowych, patentów, wizerunku, moralnych, baz danych i/lub inne prawa własności intelektualnej, które należą lub są licencjonowane przez Oziway lub jakąkolwiek inną stronę, bez uprzedniej zgody tej strony.

    6,13.Użytkownik jest odpowiedzialny za dokładność i treść aukcji i przedmiotu oferowanego.

    6,14.Jeśli Państwa instytucje podatkowe lub klient wymagają od Ciebie wystawienia pokwitowania oferowanego produktu (dla celów podatkowych), wystawią Państwo takie pokwitowanie. Jeśli użytkownik nie jest w stanie wydać paragonu, poinformuje o tym klienta przed oświadstaniem o zakupie produktu lub usługi.

    6,15.Mamy prawo do dezaktywacji lub usunięcia jakichkolwiek produktów i zawieszenia kont użytkowników bez uprzedniego powiadomienia, w przypadku naruszenia któregokolwiek z powyższych.

    6,16.w celu sprzedaży z płatności online dla konsumentów, jesteś NERED być zweryfikowanym sprzedawcą i mieć swoje produkty zweryfikowane. W takich przypadkach, my wil kupić produkt od Ciebie i odsprzedawać do konsumenta. Proszę skontaktować się z Oziway, aby zapytać o proces weryfikacji.

    6,17.Nawet jeśli nie rozpoczną Państwo procesu weryfikacji, konsument może zdecydować się na zakup produktu z płatnością online. W takim przypadku skontaktujemy się z Tobą w sprawie sprzedaży produktu do nas, a my sprzedamy produkt konsumentowi za pomocą naszych systemów płatności online.

    7.

    Dla promotorów-prowizje

    7.1. Jedyne prowizje, do których masz prawo, to opłaty za powodzenie bezpośredniej sprzedaży lub sprzedaży promotorów zaproszonych bezpośrednio przez Ciebie (rekrutowanych przez Ciebie) do Oziway, płatne po Oziway otrzymuje prowizję od sprzedawców.

    7,2.Gdy klient zarejestruje się w linku promocyjnym lub w sklepie (oba łącza są dostępne na pulpicie nawigacyjnym firmy), są umieszczane w strukturze organizacyjnej użytkownika, a wszystkie kolejne zamówienia są dodawane do obrotów w celu obliczenia prowizji..

    7,3.Po zarejestrowaniu promotor z linku rejestracyjnego, są one umieszczane w strukturze organizacyjnej i ich bezpośredniej promocji w wyniku ich prowizji, skutkuje niewielką prowizję dla Ciebie również.

    7,4.Każda Komisja jest przydzielana:

    • I) Komisja na 1 poziomie promotor (Promotor, który dokonał sprzedaży)
    • II) Komisja na 2 poziomie promotor (Promotor, który zaprosił 1 poziom promotor do Oziway)
    • III) Komisja Oziway
    • IV) Opłaty za administrację transakcji (np. płatność kartą kredytową przez sprzedającego itp.)

    7.5. Jesteś zobowiązany do zgłaszania wszystkich zarobków od Oziway, do organów podatkowych w Twoim kraju, w celu zapłaty odpowiednich podatków.

    7,6.Nie będziemy zgłaszać tego do Państwa organów podatkowych, z wyjątkiem Australii (w przypadku audytu podatkowego).

    7,7.Jeśli Twój organ podatkowy wymaga wystawienia faktury lub paragonu dla prowizji otrzymanej od Oziway, proszę wydać ten dokument i przesłać kopię do Oziway. Dane firmy do umieszczenia na dokumencie i dane kontaktowe, aby wysłać kopię dokumentu do, można znaleźć na stronie kontakt.

    7,8.Minimalny próg wypłaty prowizji wynosi $10 USD. Wszystkie wypłaty są naliczane w wysokości 5% kwoty wypłaty. Wypłaty są obliczane w walucie USD (i przeliczane na walutę w momencie płatności zgodnie z naszymi tabelami.

    7,9.Obecnie wykorzystujemy 3 procesory płatności:

    • I) PayPal
    • II) WeChat (dla Chin)
    • III) Przelew bankowy

    7.10. Prowizje są wypłacane w miesięcznych odstępach na koniec miesiąca kalendarzowego.

    7,11.Wszystkie wypłaty prowizji muszą być wymagane co najmniej 7 dni przed końcem miesiąca kalendarzowego.

    8.

    Własność praw własności intelektualnej

    Wszelkie prawa utworzone w związku z zawartością tej strony oraz znakami towarowymi lub znakami używonymi na stronie internetowej są w nas absolutnie lub na licencji. Użytkownik nie może modyfikować, kopiować, powielać, przesyłać, zamieszczać, transmitować lub rozpowszechniać w jakikolwiek sposób lub w jakikolwiek inny sposz jakichkolwiek materiałów lub informacji lub pobierać z naszej strony internetowej, z wyjątkiem przypadków, gdy zostało to wyraźnie zaproszone lub wskazane na naszej stronie internetowej..

    9.

    Powiązane witryny

    Istnieje wiele linków na naszej stronie internetowej do stron internetowych osób trzecich, które naszym zdaniem mogą być interesujące dla Ciebie. Nie reprezentujemy jakości towarów lub usług świadczonych przez takie strony trzecie, ani nie mamy żadnej kontroli nad zawartością lub dostępnością takich stron. Nie ponosimy odpowiedzialności za treść stron internetowych osób trzecich ani za usługi lub towary, które mogą Ci dostarczyć.

    10.

    Ograniczenie odpowiedzialności

    10.1. Podjęto wielką starannością, aby zapewnić, że informacje dostępne na tej stronie są poprawne i wolne od błędów. Przepraszamy za wszelkie błędy lub pominięcia, które mogły wystąpić. Nie możemy zagwarantować, że korzystanie z witryny będzie wolne od błędów lub nadające się do celu, terminowe, że wady zostaną poprawione, lub że strona lub serwer, który udostępnia je są wolne od wirusów lub błędów lub reprezentuje pełną funkcjonalność, dokładność, wiarygodność stronie internetowej i nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, odnoszących się do przydatności do celu lub dokładności. Nie narusza to ustawowych praw konsumenta.

    10,2.Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za opóźnienia, awarie, błędy lub zaniechania lub utratę przesyłanych informacji, wirusów lub innych zanieczyszczeń lub destrukcyjnych właściwości przesyłanych do użytkownika lub systemu komputerowego za pośrednictwem naszej witryny internetowej..

    10,3.Podjęliśmy wszelkie uzasadnione kroki w celu zapobieżenia oszustwom internetowym i zapewnienia, że wszelkie dane zebrane od Ciebie są przechowywane w sposób bezpieczny i bezpieczny, jak to możliwe. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności w bardzo mało prawdopodobnym przypadku naruszenia naszych bezpiecznych serwerów komputerowych lub podmiotów trzecich.

    11.

    Administracji

    Każdy użytkownik tej strony internetowej potwierdza i zgadza się, że usługi oferowane przez Oziway i objęte tą usługą mogą być świadczone przez podwykonawców na podstawie odrębnych umów między Oziway a osobami trzecimi. W szczególności, ale nie ograniczając się do, usług administrowania tym serwisem oraz rozliczeń i usług płatniczych.

    Każda osoba uzyskujący dostęp do tej strony internetowej niniejszym zgadza się na wykonanie wyżej wymienionych usług przez podwykonawców i potwierdza fakt, że podwykonawcy będą mieli dostęp do danych użytkownika i przeprowadzonych przez nich transakcji.

    Oziway zobowiązuje się zapewnić, że podwykonawcy przestrzegają wszystkich warunków niniejszej umowy i zapewnią najwyższy poziom usług.

    12.

    Ogólne

    12.1. Możemy zmieniać lub zmieniać niniejsze warunki w dowolnym momencie.

    12,2.Niniejsza Umowa lub dokument został przetłumaczony na różne języki. W przypadku konfliktu pomiędzy tłumaczeniami a wersją angielską, wersja angielska ma pierwszeństwo.

    12,3.Niniejszy Regulamin oraz nasza umowa są regulowane i interpretowane zgodnie z prawem Australii. Strony niniejszej umowy przedstawiają wyłączną jurysdykcję sądów Australii.

  Ładowanie...