Uwaga: nie jesteśmy w stanie ręcznie przetłumaczyć całej zawartości platformy, ponieważ platforma rozwija się bardzo szybko. Zawartość jest wprowadzana w języku angielskim i tłumaczona automatycznie. Przepraszamy, jeśli są błędy w tekście, które są spowodowane przez automatyczne tłumaczenie. Ponieważ staramy się pomóc rosnącej społeczności międzynarodowej użytkowników Oziway, uważamy, że ważniejsze jest dostarczanie treści w wielu językach wielu ludziom, przynajmniej w sposób, który jest w większości poprawny (nawet jeśli ma błędy), niż pominąć wiele osób. Postaramy się rozwiązać najbardziej oczywiste błędy tłumaczeniowe.

FAQ - Frequently Asked Questions

On this page you will find the most commonly asked questions, and their answers

Customers

How to pay for an order

If you are a Customer and you made a purchase, you will need to pay for it directly to the Seller. If the product requires shipment, wait for the Seller to inform you about the Transport price. Login to your Dashboard and go to Messages where you will receive a message from the Seller. The Messages application has translation functionality so even if the Seller speaks a different language, you can communicate. The Seller will send you information about payments. You can pay using the Oziway Wallet, or any other method that the Seller prefers. Paying with the Oziway Wallet is safer, because the Seller will need to withdraw the money that is in their Oziway Wallet, and so you have time ot log a complaint if the Product is not delivered. If you want to pay with Oziway Wallet, you need to top it up first. To do so, login and go to the Wallet application, and use the DEPOSIT button . You will be redirected to the chosen payment method gateway (website)

 

Często zadawane pytania — często zadawane pytania

Na tej stronie znajdziesz najczęściej zadawane pytania i ich odpowiedzi

Klienci

Jak zapłacić za zamówienie

Jeśli jesteś Klientem i dokonałeś zakupu, będziesz musiał zapłacić za niego bezpośrednio Sprzedającemu. Jeśli produkt wymaga wysyłki, poczekaj, aż Sprzedawca poinformuje Cię o cenie transportu. Zaloguj się do swojego pulpitu nawigacyjnego i przejdź do wiadomości, w których otrzymasz wiadomość od sprzedającego. Aplikacja Wiadomości posiada funkcję tłumaczenia, więc nawet jeśli Sprzedawca mówi w innym języku, możesz się komunikować. Sprzedający prześle Ci informacje o płatnościach. Możesz zapłacić za pomocą Portfela Oziway lub innej metody preferowanej przez Sprzedawcę. Płacenie portfelem Oziway jest bezpieczniejsze, ponieważ Sprzedawca będzie musiał wypłacić pieniądze, które są w portfelu Oziway, a więc masz czas ot zaloguj skargę, jeśli Produkt nie zostanie dostarczony. Jeśli chcesz zapłacić za pomocą Oziway Wallet, musisz go najpierw doładować. Aby to zrobić, zaloguj się i przejdź do aplikacji Wallet, a następnie użyj przycisku WPŁATA . Zostaniesz przekierowany do wybranej bramki metody płatności (na stronie internetowej)

 

Pokaż oryginalny tekst (przetłumaczono automatycznie)

Who delivers the products to you

The Seller delivers the items to you. The contact details to the Seller are on the item card [Seller Details], you can also write to the Seller using the Messages application which has a built in translation functionality, this will make things easier even is the Seller speaks a different language

 

Why can I not pay for items online immediately after the purchase

Only some items (like Digital products) are available with the immediate online payment option. For the rest of the items, You need to pay the Seller with the Oziway Wallet application, or by Wechat, PayPal, Bank transfer, Cash, or other methods that are preferred by the Seller. Negotiate with the Seller how to pay

 

How much does it cost to make a payment in the Oziway system?

Just like with Withdrawals (payouts), we also need to cover the costs of Deposits (Payins, Payments to us, you making a payment to the Oziway system). For this, we need to charge an administration fee of 5% of the amount being paid.
The paid amount will be increased by the administration fee. We need this fee to pay for costs of payment gateways or banks that charge us this fee

example:

column #1: Amount you want to pay to the Seller

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will actually pay

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Is Oziway a safe marketplace

As with all internet ecommerce marketplaces, you should take precaution who you send money to. Try to deal with Sellers who have the best reputation
To increase the chance of positive Customer experience, we have introduced 3 tools to help the Customers
1) the Customer Protection Programme, where we release the funds to the Seller after we know, that you received your item 2) the Verified Seller Programme where a Seller will have the Verified Seller icon, after he sends us all formal documents and photos of the factory or office, to prove that they are running a legitimate business 3) the Promoters promote those Sellers which they know are safe (they have promoted these Sellers before and have received commissions). This is unique in Oziway. See on Oziway which Promoters promote which Products

 

What is the Customer Protection Programme

You can buy any product or service listed with Oziway, and pay directly to the Seller using a Bank transfer or other means. However, if you would like to pay using the Oziway Wallet for these products, you can do so, and in such cases, we will release the money to the Seller after we are sure that You received the Product. Even though the items will be delivered by the Seller of the product, we will need to know from you when You receive the item. If you do not tell us about the status of the delivery, we will assume that you received it after 7 days of estimated delivery time. Tell us if there is a problem with the delivery.
To increase the chance of positive Customer experience, we also advise Sellers to join our Verified Seller programme. For a Seller to be verified, they need to send us all formal documents and photos of the factory, to prove that they are running a legitimate business

 

All users

How to withdraw money from your Oziway Wallet

To withdraw money you have to login to your account on Oziway and then from the Promoter menu, click on the Oziway Wallet application
In the Wallet application, click on Withdraw
Then, enter the amount to withdraw, choose the method of payment (bank account, PayPal, WeChat or Western Union, Revolut), and enter the account details
If you want to withdraw to a bank account, its important the account number is in an IBAN format (with the 2 letter country code in the beginning of the number)
If you are not sure how to fill out the withdrawal form, contact us using the Chat function, or the Messaging module to the Administrator

 

How to withdraw money to a different bank account

If you want to receive a payout to a different email address (in Paypal) or a different mobile number (in WeChat) then the one which is registered with us, then on the Payout Request Form you can enter this data in the comments field. Please note that such payout requests might take longer to be fulfilled, since we have to verify the data

 

How long does it take for Oziway to pay me the money

It depends on how the payment is to be made. With bank transfers, this takes from 3 to 5 days. With PayPal it should take less. With WeChat it also is pretty quick. We need to verify all payments before sending the request to the bank. Please remember that we make payments once per month at the end of the calendar month. Payment requests should be made 7 days before the end of the month, for us to send them in that month

 

Do you take taxes from my withdrawal request

We don’t need any contract with you in order to pay you out. We also do not decrease your payout to pay taxes. If you are an Australian resident then we will need this information from you including your ABN (Australian Business Number) or TFN (Tax File Number). If you are a resident of any other country then we will need to know this. This is all done during your first withdrawal request (we need to verify your tax residency – in which country you pay taxes). This will not last more than several days. You will need to pay taxes in your country and you can use the tax reports on your business dashboard to fill out your own tax forms. We will not help you here

 

How much does it cost to get the withdrawal request paid out

We need to take 5% from the payout, this is the administration fee. We have to pay for the external payment company, like Transferwise.com for example for bank transfers. For Western Union payouts, the cost is 10%. Every time you request a withdrawal and choose a Payment method, you will see the cost of the operation

example:

column #1: Amount you request to withdraw

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will receive

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Promoters

How Much Can a Promoter Earn with Oziway

It depends on two things:

- How well you promote your website or the items
- How well you grow your organization

But from our experience, we feel confident that Promoters that follow our steps should earn 50 USD per month or more, just on the small retail transactions. And then there are the large wholesale transactions which are worth a lot more money

In Oziway, you can receive an Active Commission and a Passive Commission. Grow your organization, invite others, and when you hear that someone needs an Item which is available on Oziway, invite them to buy the item from Your Oziway website

By promoting your website and the Items published there, you will earn an Active Commission from the generated sales. By growing your organization (so that others earn an Active Commission), you will earn a Passive Commission

Grow your organization by inviting others to register from your website, and tell your friends in your organization to grow their organizations also. This will be the basis for Passive Commission for you and your friends

The secret of success in Oziway: Grow your Organization by inviting Promoters and Customers

How can I start promoting

To start Promoting, you first have to register in Oziway (its free), and then you need to setup your free website which will feature products and categories chosen by you for promotion on the internet. When someone decides to make a purchase on your website, you don’t need to send or sell anything - the Seller of the purchased product delivers the product and once we receive the commission from the Seller, you receive your part of the commission (a part of that commission is also paid to the recruiter that invited you to the Oziway community
Read more here

 

Does it cost anything to be a promoter on Oziway

Oziway is free for Promoters. Being a part of our Promoter community does not cost you anything. And you don’t have to do anything. You can earn additional money by promoting offers listed on Oziway. If someone buys something from your Oziway website (this product or service is delivered by the Seller and we receive a commission from the Seller), then you receive a large part of that commission. The person that invited you to Oziway will also receive a small part of that commission, just like you will receive a small part of the commission of each Promoter that you invited into Oziway. So keep promoting and keep inviting

 

How to setup my website for Promoting

When you register in Oziway, you first need to setup your account. Fill in your telephone number, email address, marketing messages and choose your product categories, and also choose your country of choice (where you intend to promote the store). Its best to use the same email address that you use in PayPal, or mobile phone that you use in WeChat (China), as these are the accounts that we will be making money transfers to. You receive from us your own “internet website” address full of products within the categories that you have chosen. You can change your profile and choose different categories at any time

All the products within the categories that you have chosen, get automatically added to your store. If you have configured your store to include entire categories of items, if new items are added to those categories, they will appear in your store automatically. If you have chosen specific items to appear in your store, new items will not appear automatically

 

How can I promote items added by a specific Seller

Setting up your personal website to feature a specific sellers products is easy. Read more here

 

Who delivers the products to the customer

The Seller delivers the items - don’t worry, you the Promoter don’t have to send any item to anyone. All you do is promote your Oziway website. It is the Seller that sends the item, collects the money and pays the commission to Oziway so that we can pay you

 

Active Commission

Active Commission is what you earn when your promotion directly results in a transaction being made. You told someone about your Oziway website and that person bought an item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of it to you. Your commission is called 1st level commission. A small part of that commission will stay in Oziway and also we will pay the Promoter that invited you to Oziway

 

Passive Commission

Passive Commission is what you earn when you invite a friend to be a Promoter in Oziway, and that friend promotes their own Oziway website or product which results in a transaction being made. The friend told someone about their website and that someone bought the item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of the commission to your friend, but you also receive a small part of the commission for growing your organization. Your commission is then called the 2nd level commission and your friends commission is called the 1st level commission. A small part of the commission will stay in Oziway

 

Make Your Organization International

In Oziway there are no boundaries. Even though it makes more sense to Promote the products in your home country to your friends, you can promote and recruit Promoters around the world. And the more promoters are in your organization, the better chance you will have of receiving attractive passive income

 

Promote professionally on Oziway

From time to time, we will have special, high income “premium” projects. Big transactions to promote. We will contact directly those Promoters that have a track record of good organization growth to give them a chance to help in a big transaction

 

How can I create a custom offer for my customer

We have made available a quotation system that you can use to send individual quotations to your customers. This only works for large, wholesaler products. Read more here

 

How you receive your commission

All commissions are calculated from USD and then paid out to your Bank account or PayPal or WeChat, Revolut or even Western Union in your national currency

After a completed transaction that you promoted (or a friend that you invited to Oziway), the commission amount (Active or Passive) is added to your balance in the Oziway Wallet application. To receive your money, you have to make a Withdrawal Request from the Oziway Wallet. Tell us if you want us to pay you to a Bank Account, or Wechat, or PayPal or Revolut account or a Western Union office

 

Do any forms or documents need to be filled out before the payout

We require an online form to be filled out (Tax Verification Form) so that we know where you are from (in which country you pay taxes). This form is available on your Business Dashboard. We pass that information to Oziway Payment Services (as defined in the Agreement) for Payment processing

 

 

Sellers

Does it cost anything to be a seller on Oziway

Adding items to Oziway is free. Being a part of our Seller community does not cost you anything if we don’t sell anything for you. You can list all your products and if you don’t sell anything on Oziway, you will not pay anything. The only payments that you will be obligated to pay, are the commissions that you declare to pay for the sale of each one of your Items. You tell us how much you can pay from the sale that we make for you. You define the percentage levels of commissions when you post the items

 

What is a Verified Seller and how to become verified

A verified seller is a Seller which has been verified by Oziway as being a safe and trustworthy business partner. Being verified means that people will trust you more as a Seller. Once you become a verified seller, you receive the Verified Seller badge on your item page. To become a Verified Seller, we need to know who you are, we will need your company documents and possibly proof that you have an office or a factory
If you want to become a Verified Seller, please contact us by requesting further information from your Business Dashboard. We will send you details of what information you need to provide to us

 

How to make my item available in many countries

To make your item available in many countries, you need to add is as a Global Offer. A global offer is an item which is able to be delivered by You to a Customer anywhere in the world. It is entered on Oziway as a Global Offer and then , after about one hour it becomes available on all Oziway pages, in all different currencies (calculated automatically) and translated automatically into many languages. If the item is a physical product, then it will have to be sent to the Customer in another country, you wil have the option to inform the Customer about the additional cost of shipment

 

How can I receive a payment for my items that are sold with an Online payment

If you had a Digital (Downloadable) Product and the Customer paid for it online, go to the Oziway Wallet application and click the Withdrawal button. Enter your account details and amount that you would like to withdraw, and wait for the payment. Payments are made once per month

 

When adding an item, what does [days needed for verification] mean

It means that you, the Seller, need this many days to finalize the transaction. You need to receive money from the Customer, and deliver the item

 

When adding an item, what does [Approximate Delivery Time] mean

This is how much time you the Seller need to deliver the item to the Customer, the delivery time will be approximate because it depends on where the product is going to be sent. This information is displayed on the item page for the Customers to see

 

When adding an item, do my products need to be verified ?

If you are a Verified Seller, the items are not verified, they become published immediately after you add them. If you are not a Verified Seller, they need to be verified (on the screen) by the Oziway team to make sure that they comply with the Terms and Conditions of our platform

 

When adding an item why does Oziway ask me to enter the price in USD

The USD price needs to be used if the item is available for delivery in many countries, because from that USD price we automatically calculate all the other currencies, using daily updates by xe.com

 

How can I add items which my factory exports

We have added the possibility to publish items available in wholesale quantities. These are added without specific prices, just a price range. You can post a minimum order quantity and a price range, and then when a Customer is interested, you can negotiate the conditions of the transaction using the Oziway Messages system which has a translation function which is helpful when the Seller and Customer speak different languages. Read more here

 

How To Sell Products

If you want to offer a product or service, go to the Oziway page in your country (or the global Oziway.com page) and login to your Business Dashboard. There you will find an option to [Add an Item]. Adding an item is FREE. It does not cost you anything to add the item to our database. All that you need is specify the % commission that you will pay to Oziway after your item is promoted and a Customer pays for it. We need this payment so that we can pay the Promoters. You only pay the % commission once you receive the payment from the Customer and deliver the item to the Customer

Kto dostarcza produkty do Ciebie

Sprzedający dostarcza przedmioty do Ciebie. Dane kontaktowe do Sprzedającego znajdują się na karcie przedmiotu [Szczegóły sprzedającego], można również napisać do Sprzedającego za pomocą aplikacji Wiadomości, która ma wbudowaną funkcję tłumaczenia, co ułatwi nawet to, że Sprzedający mówi w innym języku

 

Dlaczego nie mogę zapłacić za przedmioty online natychmiast po zakupie

Tylko niektóre produkty (takie jak produkty cyfrowe) są dostępne z opcją natychmiastowej płatności online. W przypadku pozostałych przedmiotów musisz zapłacić Sprzedającemu za pomocą aplikacji Oziway Wallet lub Wechat, PayPal, przelew bankowy, gotówkę lub inne metody preferowane przez Sprzedającego. Negocjuj ze Sprzedającym, jak zapłacić

 

Ile kosztuje dokonanie płatności w systemie Oziway?

Podobnie jak w odniesieniu do wypłat (wypłat), musimy również pokryć koszty depozytów (Payins, Płatności dla nas, dokonywanie płatności do systemu Oziway). W tym celu musimy naliczyć opłatę administracyjną w wysokości 5% zapłaconej kwoty.
Wypłacona kwota zostanie zwiększona o opłatę administracyjną. Potrzebujemy tej opłaty, aby pokryć koszty bramek płatniczych lub banków, które pobierają od nas tę opłatę

Przykład:

column #1: Kwota, którą chcesz zapłacić Sprzedającemu

column #2: Opłata administracyjna

column #3: Kwota, którą faktycznie zapłacisz

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Czy Oziway jest bezpiecznym rynkiem

Podobnie jak w przypadku wszystkich internetowych rynków e-commerce, należy podjąć środki ostrożności, do kogo wysyłasz pieniądze. Staraj się radzić sobie ze sprzedawcami, którzy mają najlepszą reputację
Aby zwiększyć szansę na pozytywne doświadczenie klienta, wprowadziliśmy 3 narzędzia, które pomogą Klientom
1)Ochrony Klienta, w którym po otrzymaniu przedmiotu, po otrzymaniu przedmiotu, po otrzymaniu 2)w Programie Zweryfikowanego Sprzedawcy, w którym Sprzedawca będzie miał ikonę Zweryfikowanego Sprzedawcy, po przesłaniu nam wszystkich formalnych dokumentów i zdjęć fabryki lub biura, aby udowodnić, że prowadzi legalną działalność gospodarczą 3)Promotorzy promują tych Sprzedawców, o których wiedzą, że są bezpieczni (wcześniej promowali tych Sprzedawców i otrzymywali prowizje). Jest to wyjątkowe w Oziway. Zobacz na Oziway, którzy promotorzy promują, które produkty

 

Co to jest program ochrony klienta

Możesz kupić dowolny produkt lub usługę wymienioną w Oziway i zapłacić bezpośrednio Sprzedającemu za pomocą przelewu bankowego lub w inny sposób. Jeśli jednak chcesz zapłacić za te produkty za pomocą Portfela Oziway, możesz to zrobić, a w takich przypadkach zwrócimy pieniądze do Sprzedawcy po upewnieniu się, że otrzymałeś Produkt. Nawet jeśli przedmioty zostaną dostarczone przez Sprzedawcę produktu, będziemy musieli wiedzieć od Ciebie, kiedy otrzymasz przedmiot. Jeśli nie powiesz nam o stanie dostawy, zakładamy, że otrzymałeś ją po 7 dniach szacowanego czasu dostawy. Powiedz nam, czy wystąpił problem z dostawą.
Aby zwiększyć szansę na pozytywne doświadczenie Klienta, zalecamy również Sprzedawcom dołączenie do naszego programu Zweryfikowanego Sprzedawcy. Aby sprzedawca został zweryfikowany, musi przesłać nam wszystkie formalne dokumenty i zdjęcia fabryki, aby udowodnić, że prowadzą legalną działalność gospodarczą

 

Wszyscy użytkownicy

Jak wypłacić pieniądze z portfela Oziway

Aby wypłacić pieniądze, musisz zalogować się na swoje konto w Oziway, a następnie z menu Promotora, kliknij na aplikację Oziway Wallet
W aplikacji Wallet kliknij przycisk Wypłata
Następnie wprowadź kwotę do wypłaty, wybierz metodę płatności (konto bankowe, PayPal, WeChat lub Western Union, Revolut) i wprowadź dane konta
Jeśli chcesz wypłacić na konto bankowe, jego ważny numer konta jest w formacie IBAN (z kodem kraju 2 list na początku numeru)
Jeśli nie masz pewności, jak wypełnić formularz wypłaty, skontaktuj się z nami za pomocą funkcji Czat lub modułu Wiadomości do Administratora

 

Jak wypłacić pieniądze na inne konto bankowe

Jeśli chcesz otrzymać wypłatę na inny adres e-mail (w systemie PayPal) lub inny numer telefonu komórkowego (w WeChat), to ten, który jest zarejestrowany u nas, to w formularzu żądania wypłaty możesz wprowadzić te dane w polu komentarzy. Należy pamiętać, że takie żądania wypłaty mogą trwać dłużej, ponieważ musimy zweryfikować dane

 

Jak długo trwa oziway zapłacić mi pieniądze

To zależy od sposobu płatności. W przelewach bankowych trwa to od 3 do 5 dni. Z PayPal powinno to zająć mniej. Z WeChat również jest dość szybki. Musimy zweryfikować wszystkie płatności przed wysłaniem wniosku do banku. Pamiętaj, że płatności dokonujemy raz w miesiącu na koniec miesiąca kalendarzowego. Wnioski o płatność należy składać 7 dni przed końcem miesiąca, abyśmy mogli je wysłać w tym miesiącu

 

Czy bierzesz podatki z mojego wniosku o wypłatę

Nie potrzebujemy żadnej umowy z Tobą, aby ci zapłacić. Nie zmniejszamy również twojej wypłaty, aby płacić podatki. Jeśli jesteś australijskim rezydentem, będziemy potrzebować tych informacji od Ciebie, w tym ABN (Australian Business Number) lub TFN (Tax File Number). Jeśli jesteś mieszkańcem innego kraju, będziemy musieli to wiedzieć. Wszystko to odbywa się podczas pierwszego wniosku o wypłatę (musimy zweryfikować rezydencję podatkową - w jakim kraju płacisz podatki). Nie potrwa to dłużej niż kilka dni. Będziesz musiał płacić podatki w swoim kraju i możesz użyć raportów podatkowych na pulpicie nawigacyjnym firmy, aby wypełnić własne formularze podatkowe. Nie pomożemy Ci tutaj

 

Ile kosztuje otrzymanie wypłaty wniosku o wypłatę

Musimy wziąć 5% z wypłaty, jest to opłata administracyjna. Musimy płacić za zewnętrzną firmę płatniczą, taką jak Transferwise.com na przykład za przelewy bankowe. W przypadku wypłat Western Union koszt wynosi 10%. Za każdym razem, gdy poprosisz o wypłatę i wybierzesz metodę płatności, zobaczysz koszt operacji

Przykład:

column #1: Kwota, którą żądasz wypłaty

column #2: Opłata administracyjna

column #3: Kwota, którą otrzymasz

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Promotorów

Ile promotor może zarobić dzięki Oziway

To zależy od dwóch rzeczy:

- Jak dobrze promujesz swoją stronę lub przedmioty
- Jak dobrze Rozwijaj swoją organizację

Ale z naszego doświadczenia, jesteśmy przekonani, że promotorzy, którzy postępują zgodnie z naszymi krokami, powinni zarobić 50 USD miesięcznie lub więcej, tylko na małych transakcjach detalicznych. A potem są duże transakcje hurtowe, które są warte o wiele więcej pieniędzy

W Oziway możesz otrzymać aktywną komisję i komisję pasywną. Rozwijaj swoją organizację, zapraszaj innych, a gdy usłyszysz, że ktoś potrzebuje przedmiotu, który jest dostępny na Oziway, poproś go o zakup przedmiotu na stronie Internetowej Oziway

Promując swoją stronę internetową i przedmioty tam opublikowane, otrzymasz aktywną prowizję od wygenerowanej sprzedaży. Rozwijając swoją organizację (tak, aby inni zdobywali aktywną prowizję), zdobywasz pasywną prowizję

Rozwijaj swoją organizację, zapraszając inne osoby do rejestracji w witrynie sieci Web i powiedz znajomym w organizacji, aby również rozwijali swoje organizacje. Będzie to podstawa dla Pasywnej Prowizji dla Ciebie i Twoich znajomych

Tajemnica sukcesu w Oziway: Rozwijaj swoją organizację, zapraszając promotorów i klientów

Jak mogę zacząć promować

Aby rozpocząć promocję, najpierw musisz zarejestrować się w Oziway (za darmo), a następnie musisz skonfigurować bezpłatną stronę internetową, która będzie zawierała produkty i kategorie wybrane przez Ciebie do promocji w Internecie. Gdy ktoś zdecyduje się dokonać zakupu na swojej stronie internetowej, nie musisz niczego wysyłać ani sprzedawać - Sprzedawca zakupionego produktu dostarcza produkt, a gdy otrzymamy prowizję od Sprzedawcy, otrzymujesz część prowizji (część tej prowizji jest również wypłacana rekruterowi, który zaprosił Cię do społeczności Oziway
Czytaj więcej Tutaj

 

Czy to nic kosztować być promotorem na Oziway

Oziway jest bezpłatny dla Promotorów. Bycie częścią naszej społeczności Promotorów nic cię nie kosztuje. I nie musisz nic robić. Możesz zarobić dodatkowe pieniądze, promując oferty wymienione na Oziway. Jeśli ktoś kupuje coś na twojej stronie internetowej Oziway (ten produkt lub usługa jest dostarczana przez Sprzedawcę, a my otrzymujemy prowizję od Sprzedawcy), otrzymujesz dużą część tej prowizji. Osoba, która zaprosiła Cię do Oziway, otrzyma również niewielką część tej prowizji, podobnie jak otrzymasz niewielką część prowizji każdego Promotora, którego zaprosiłeś do Oziway. Więc zachować promowanie i zachować zapraszając

 

Jak skonfigurować moją stronę internetową do promowania

Podczas rejestracji w Oziway, najpierw trzeba skonfigurować konto. Wpisz swój numer telefonu, adres e-mail, wiadomości marketingowe i wybierz kategorie produktów, a także wybierz wybrany kraj (w którym zamierzasz promować sklep). Najlepiej jest używać tego samego adresu e-mail, którego używasz w systemie PayPal lub telefonu komórkowego, którego używasz w WeChat (Chiny), ponieważ są to konta, na które będziemy dokonywać przelewów pieniężnych. Otrzymujesz od nas swój własny adres "internetowej" pełen produktów w wybranych kategoriach. W każdej chwili możesz zmienić swój profil i wybrać różne kategorie

Wszystkie produkty w wybranych kategoriach są automatycznie dodawane do sklepu. Jeśli sklep został skonfigurowany tak, aby zawierał całe kategorie elementów, jeśli nowe elementy zostaną dodane do tych kategorii, pojawią się one automatycznie w twoim sklepie. Jeśli wybrano określone przedmioty do wyświetlenia w sklepie, nowe przedmioty nie pojawią się automatycznie

 

Jak mogę promować przedmioty dodane przez określonego Sprzedawcę

Konfiguracja osobistej strony internetowej, aby zawierała określone produkty sprzedawców, jest łatwa. Czytaj więcej Tutaj

 

Kto dostarcza produkty do klienta

Sprzedający dostarcza przedmioty - nie martw się, nie musisz wysyłać nikomu żadnego przedmiotu. Wszystko, co robisz, to promować swoją stronę internetową Oziway. To Sprzedający wysyła przedmiot, zbiera pieniądze i wypłaca prowizję Oziway, abyśmy mogli Ci zapłacić

 

Aktywna Komisja

Aktywna prowizja jest tym, co zarabiasz, gdy twoja promocja bezpośrednio skutkuje transakcją. Powiedziałeś komuś o swojej stronie internetowej Oziway i ta osoba kupiła przedmiot. Jak tylko otrzymamy prowizję od Sprzedawcy, płacimy ci większość. Twoja prowizja nazywa się prowizją 1 st. level. Niewielka część tej prowizji pozostanie w Oziway, a także zapłacimy Promotorowi, który zaprosił Cię do Oziway

 

Pasywna Komisja

Pasywna prowizja jest tym, co zarabiasz, gdy zapraszasz znajomego do bycia Promotorem w Oziway, a ten znajomy promuje własną stronę internetową lub produkt Oziway, co skutkuje transakcją. Znajomy opowiedział komuś o swojej stronie internetowej i że ktoś kupił przedmiot. Jak tylko otrzymamy prowizję od Sprzedawcy, płacimy większość prowizji twojemu przyjacielowi, ale otrzymujesz również niewielką część prowizji za rozwój twojej organizacji. Twoja prowizja jest następnie nazywana prowizją drugiego poziomu, a prowizja twoich znajomych nazywana jest prowizją 1 poziomu. Niewielka część prowizji pozostanie w Oziway

 

Uczyń swoją organizację międzynarodową

W Oziway nie ma granic. Nawet jeśli promowanie produktów w twoim kraju znajomym ma większy sens, możesz promować i rekrutować promotorów na całym świecie. A im więcej promotorów jest w Twojej organizacji, tym większa szansa na otrzymanie atrakcyjnego pasywnego dochodu

 

Promuj profesjonalnie na Oziway

Od czasu do czasu będziemy mieli specjalne projekty "premium" o wysokich dochodach. Duże transakcje do promowania. Skontaktujemy się bezpośrednio z tymi promotorami, którzy mają doświadczenie w dobrym rozwoju organizacji, aby dać im szansę na pomoc w dużej transakcji

 

Jak utworzyć ofertę niestandardową dla mojego klienta

Udostępniliśmy system ofert, za pomocą którego można wysyłać indywidualne oferty do klientów. Działa to tylko w przypadku dużych produktów hurtowych. Czytaj więcejTutaj

 

W jaki sposób otrzymujesz prowizję

Wszystkie prowizje są obliczane na podstawie USD, a następnie wypłacane na twoje konto bankowe lub PayPal lub WeChat, Revolut, a nawet Western Union w walucie krajowej

Po zakończonej transakcji, którą promowałeś (lub znajomego zaproszonego do Oziway), kwota prowizji (Aktywna lub Pasywna) zostanie dodana do Twojego salda w aplikacji Portfel Oziway. Aby otrzymać pieniądze, musisz złożyć wniosek o wypłatę z Portfela Oziway. Poinformuj nas, czy chcesz, abyśmy płacili Ci na konto bankowe, wechat, konto PayPal lub Revolut lub biuro Western Union

 

Czy wszelkie formularze lub dokumenty muszą być wypełnione przed wypłatą

Wymagamy wypełnienia formularza online (formularz weryfikacji podatkowej), abyśmy wiedzieli, skąd pochodzisz (w którym kraju płacisz podatki). Ten formularz jest dostępny na pulpicie nawigacyjnym firmy. Przekazujemy te informacje usługom płatniczym Oziway (zgodnie z definicją zawartą w Umowie) w celu przetwarzania płatności

 

 

Sprzedawców

Czy to nic kosztować być sprzedawcą na Oziway

Dodawanie przedmiotów do Oziway jest bezpłatne. Bycie częścią naszej społeczności sprzedawców nie kosztuje cię nic, jeśli nie sprzedamy niczego za Ciebie. Możesz wymienić wszystkie swoje produkty, a jeśli nie sprzedajesz niczego na Oziway, nie zapłacisz nic. Jedynymi płatnościami, które będziesz zobowiązany zapłacić, są prowizje, które deklarujesz zapłacić za sprzedaż każdego z Twoich Przedmiotów. Powiesz nam, ile możesz zapłacić ze sprzedaży, którą dla Ciebie robimy. Określasz procentowe poziomy prowizji podczas księgowanie elementów

 

Co to jest zweryfikowany sprzedawca i jak zostać zweryfikowanym

Zweryfikowany sprzedawca jest Sprzedawcą, który został zweryfikowany przez Oziway jako bezpieczny i godny zaufania partner biznesowy. Weryfikacja oznacza, że ludzie będą ci bardziej ufać jako Sprzedawcy. Gdy staniesz się zweryfikowanym sprzedającym, otrzymasz plakietkę Zweryfikowanego Sprzedawcy na stronie przedmiotu. Aby zostać zweryfikowanym sprzedawcą, musimy wiedzieć, kim jesteś, będziemy potrzebować dokumentów twojej firmy i ewentualnie dowodu, że masz biuro lub fabrykę
Jeśli chcesz zostać zweryfikowanym sprzedawcą, skontaktuj się z nami, prosząc o dodatkowe informacje z Panelu Biznesowego. Prześlemy Ci szczegółowe informacje o tym, jakie informacje musisz nam przekazać

 

Jak udostępnić mój produkt w wielu krajach

Aby produkt był dostępny w wielu krajach, musisz dodać go jako ofertę globalną. Globalna oferta to produkt, który może być dostarczony przez Ciebie do Klienta w dowolnym miejscu na świecie. Jest wprowadzany na Oziway jako oferta globalna, a następnie , po około jednej godzinie staje się dostępny na wszystkich stronach Oziway, we wszystkich różnych walutach (obliczane automatycznie) i tłumaczone automatycznie na wiele języków. Jeśli produkt jest produktem fizycznym, wówczas będzie musiał zostać wysłany do Klienta w innym kraju, użytkownik ma możliwość poinformowania Klienta o dodatkowych kosztach wysyłki

 

Jak mogę otrzymać płatność za moje przedmioty, które są sprzedawane za pomocą płatności online

Jeśli miałeś produkt cyfrowy (do pobrania), a Klient zapłacił za niego online, przejdź do aplikacji Portfel Oziway i kliknij przycisk Wypłata. Wprowadź dane konta i kwotę, którą chcesz wypłacić, i poczekaj na płatność. Płatności są dokonywane raz w miesiącu

 

Podczas dodawania elementu oznacza [dni potrzebne do weryfikacji]

Oznacza to, że Ty, Sprzedający, potrzebujesz ty tak wiele dni, aby sfinalizować transakcję. Musisz otrzymać pieniądze od Klienta i dostarczyć przedmiot

 

Podczas dodawania elementu oznacza [Przybliżony czas dostawy]

Jest to czas, jaki Sprzedawca potrzebuje, aby dostarczyć przedmiot do Klienta, czas dostawy będzie przybliżony, ponieważ zależy od tego, gdzie produkt zostanie wysłany. Te informacje są wyświetlane na stronie przedmiotu, aby klienci

 

Czy podczas dodawania produktu należy zweryfikować moje produkty?

Jeśli jesteś zweryfikowanym sprzedawcą, przedmioty nie zostaną zweryfikowane, zostaną opublikowane natychmiast po dodaniu. Jeśli nie jesteś Zweryfikowanym Sprzedawcą, musi zostać zweryfikowany (na ekranie) przez zespół Oziway, aby upewnić się, że są one zgodne z Warunkami naszej platformy

 

Podczas dodawania przedmiotu dlaczego Oziway prosi mnie o wprowadzenie ceny w USD

Cena USD musi być stosowana, jeśli produkt jest dostępny do dostawy w wielu krajach, ponieważ od tej ceny USD automatycznie obliczamy wszystkie inne waluty, korzystając z codziennych aktualizacji przez xe.com

 

Jak mogę dodać przedmioty, które wyeksportują moja fabryka

Dodaliśmy możliwość publikowania pozycji dostępnych w ilościach hurtowych. Są one dodawane bez konkretnych cen, tylko przedział cenowy. Możesz zaksięgować minimalną ilość zamówienia i przedział cenowy, a następnie, gdy Klient jest zainteresowany, możesz negocjować warunki transakcji za pomocą systemu Oziway Messages, który ma funkcję tłumaczenia, która jest pomocna, gdy Sprzedawca i Klient mówią różnymi językami. Czytaj więcej Tutaj

 

Jak sprzedawać produkty

Jeśli chcesz zaoferować produkt lub usługę, przejdź do strony Oziway w swoim kraju (lub na stronie globalnego Oziway.com) i zaloguj się do panelu firmy. Znajdziesz tam opcję [Dodaj element]. Dodanie elementu jest BEZPŁATNE. Dodawanie elementu do naszej bazy danych nie kosztuje nic. Wszystko, czego potrzebujesz, to określić % prowizji, którą zapłacisz Oziway po wypromowanemu przedmiotu, a Klient zapłaci za to. Potrzebujemy tej płatności, abyśmy mogli zapłacić Promotorom. Płacisz % prowizji dopiero po otrzymaniu płatności od Klienta i dostarczeniu przedmiotu Klientowi

Pokaż oryginalny tekst (przetłumaczono automatycznie)

 

How do You get paid for physical products that you need to deliver

If you added the item with an offline payment, its easy – the Customer has to pay you directly by bank transfer, PayPal, WeChat, maybe Revolut, transfer within the Oziway Wallet or even by cash). You choose how to receive the money

 

How Do You know who to deliver physical products or services

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be fulfilled. When you open a transaction, you see all details, who bought what. You can start a conversation with the customer to make payment and delivery arrangements or discuss any other aspect of the transaction. Our Messages system automatically translates the conversation so even if the Customer talks in a different language, you will not have problems in communication

 

How Do You tell us that a transaction did not finalize, so that you don’t pay any Commission

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be accepted (OK) or rejected (FAIL). You have a number of days (Days needed to finalize the transaction) to verify that a transaction took place, therefore to Accept (OK) the transaction, or to Reject (FAIL). You reject the transaction if it did not finalize. You will not have to pay commission for rejected transactions

 

How do you pay the commission for the sale of physical products

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Transactions that need to be accepted (OK - delivered) or rejected (FAIL - not delivered). After you deliver the item and you complete the transaction (Customer paid, you delivered), you have 7 days to pay the commission to Oziway using one of the available payment methods. You will receive a tax receipt for marketing services after making the payment (please allow several working days for the tax receipt to be delivered to you)

Now in more detail, when you add items to Oziway, you enter how many days you need to finalize the transaction (including delivery). You set the status of each transaction, before the declared number of days has passed (if we receive no feedback, Oziway automatically sets the transaction to Success and you are required to pay the commission)

1 of 3 things now will happen:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

How do you get paid for downloadable products

When you add a Digital (Downloadable) product, you set a price in USD. Automatically this product will get published in all our country websites, and its price will be automatically converted to all currencies in those stores (Australian Dollar, Chinese Yuan, Euro etc). When a Customer pays, Your Balance will automatically be increased, you can then send a Withdrawal Request and we will pay to the account chosen by you. Please see above How we send the Payouts

 

Other information

How to become a partner of Oziway in your country

If you would like to be a Partner of Oziway in your country, please contact us (use to contact form). We are looking for Partner companies with established businesses and a solid reputation to help our Oziway users (Sellers, Promoters and Customers) in obtaining all necessary information related to their business on Oziway. We offer a solid business opportunity

 

Does Oziway Deduct Any Tax From Payouts

There are 2 kinds of taxes that are payable. An income tax as a Seller when you sell an item, and an Income tax for the Promoter when you earn a commission. As a Seller, you are obligated to issue a sales receipt to the Customer for your transaction, this has nothing to do with Oziway. As a Promoter, you are obligated to pay taxes on your earnings. In both cases you should pay taxes and other appropriate levies in your own country. We do not inform your country tax office about your earnings. This is your obligation. By using this service, you take the responsibility of reporting your own earnings to Your authorities. For this, we have made available a Tax Report feature for you to see all earnings and payouts for the year

 

 

Jak zarabiać za produkty fizyczne, które musisz dostarczyć

Jeśli dodasz przedmiot z płatnością offline, jest to łatwe – Klient musi zapłacić Ci bezpośrednio przelewem bankowym, PayPal, WeChat, może Revolut, przelewem w portfelu Oziway, a nawet gotówką). Ty wybierasz sposób otrzymywania pieniędzy

 

Skąd wiesz, kto dostarcza fizyczne produkty lub usługi

Zaloguj się do pulpitu nawigacyjnego firmy dostępnego na Oziway

Znajdziesz tam listę oczekujących transakcji – transakcji, które muszą zostać zrealizowane. Po otwarciu transakcji, zobaczysz wszystkie szczegóły, kto kupił co. Możesz rozpocząć rozmowę z klientem, aby dokonać płatności i dostawy lub omówić inny aspekt transakcji. Nasz system Wiadomości automatycznie tłumaczy rozmowę, więc nawet jeśli Klient mówi w innym języku, nie będziesz miał problemów z komunikacją

 

Jak nam powiedzieć, że transakcja nie została sfinalizowana, aby nie płacić żadnej prowizji

Zaloguj się do pulpitu nawigacyjnego firmy dostępnego na Oziway

Znajdziesz tam listę oczekujących transakcji — transakcje, które muszą zostać zaakceptowane (OK) lub odrzucone (FAIL). Masz kilka dni (dni potrzebne do sfinalizowania transakcji), aby sprawdzić, czy transakcja miała miejsce, w związku z tym zaakceptować (OK) transakcji lub odrzucić (FAIL). Możesz odrzucić transakcję, jeśli nie została sfinalizowana. Nie będziesz musiał płacić prowizji za odrzucone transakcje

 

Jak zapłacić prowizję za sprzedaż produktów fizycznych

Zaloguj się do pulpitu nawigacyjnego firmy dostępnego na Oziway

Znajdziesz tam listę transakcji, które muszą zostać zaakceptowane (OK - dostarczone) lub odrzucone (FAIL - nie dostarczono). Po dostarczeniu przedmiotu i zakończeniu transakcji (Klient zapłacił, został dostarczony), masz 7 dni na zapłatę prowizji na rzecz Oziway przy użyciu jednej z dostępnych metod płatności. Po dokonaniu płatności otrzymasz pokwitowanie podatkowe za usługi marketingowe (proszę odczekać kilka dni roboczych na dostarczenie paragonu podatkowego)

Teraz bardziej szczegółowo, po dodaniu towarów do Oziway, należy wprowadzić, ile dni trzeba sfinalizować transakcję (w tym dostawy). Ustawiasz stan każdej transakcji, zanim upłynęła zadeklarowana liczba dni (jeśli nie otrzymamy opinii, Oziway automatycznie ustawia transakcję na Sukces i musisz zapłacić prowizję)

1 z 3 rzeczy teraz będzie się działo:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

Jak zarabiać na produktach do pobrania

Po dodaniu produktu cyfrowego (do pobrania) ustala się cenę w USD. Automatycznie ten produkt zostanie opublikowany na wszystkich stronach internetowych naszego kraju, a jego cena zostanie automatycznie przeliczona na wszystkie waluty w tych sklepach (dolar australijski, juan chiński, euro itp.). Gdy Klient zapłaci, Twoje saldo zostanie automatycznie zwiększone, możesz wysłać żądanie wypłaty, a my zapłacimy na wybrane przez Ciebie konto. Proszę zobaczyć powyżej Jak wysyłamy wypłaty

 

Inne informacje

Jak zostać partnerem Oziway w swoim kraju

Jeśli chcesz być partnerem Oziway w swoim kraju, skontaktuj się z nami (użyj formularza kontaktowego). Poszukujemy firm partnerskich o ugruntowanej działalności i solidnej reputacji, aby pomóc naszym użytkownikom Oziway (Sprzedawcom, Promotorom i Klientom) w uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji związanych z ich działalnością na Oziway. Oferujemy solidną okazję biznesową

 

Czy Oziway odejmuje podatek od wypłat

Istnieją 2 rodzaje podatków, które są płatne. Podatek dochodowy od sprzedawcy w przypadku sprzedaży przedmiotu oraz podatek dochodowy od Organizatora w przypadku uzyskania prowizji. Jako Sprzedawca jesteś zobowiązany do wystawienia Klientowi paragonu za transakcję, nie ma to nic wspólnego z Oziway. Jako Organizator jesteś zobowiązany do płacenia podatków od swoich zarobków. W obu przypadkach należy płacić podatki i inne odpowiednie opłaty w swoim kraju. Nie informujemy urzędu skarbowego o twoich zarobkach. To jest twój obowiązek. Korzystając z tej usługi, bierzesz na siebie odpowiedzialność za zgłaszanie własnych zarobków swoim władzom. W tym celu udostępniliśmy funkcję raportu podatkowego, aby zobaczyć wszystkie zarobki i wypłaty za rok

 

Pokaż oryginalny tekst (przetłumaczono automatycznie)

 

 

Chcesz przeczytać więcej interesujących artykułów na Platformie Oziway?

Poniżej znajdziesz ciekawe artykuły na różne tematy

- Jak zacząć promować: kliknij link tutaj

- Lista wszystkich krajów, w których Oziway ma stronę internetową: kliknij link tutaj

- Jak zacząć sprzedawać: kliknij link tutaj

- Sekcja Pomocy Ogólnej: kliknij link tutaj

- Jak działa system Oziway: kliknij link tutaj

- Ile można zarobić: kliknij link tutaj

- Ogólne często zadawane pytania (często zadawane pytania): kliknij link tutaj

- Jak wybrać konkretną ofertę Sprzedawców: kliknij link tutaj

- Jak opublikować produkt hurtowy:kliknij link tutaj

- Jak utworzyć niestandardową ofertę z produktów hurtowych:kliknij link tutaj

  Ładowanie...